Afklarings- og demomødet mandag den 3. maj 2021 sluttede med en gennemgang af de igangværende rettelser.
Siden vi satte fuld skrue på fejlrettelserne i uge 3, er der blevet lukket 1179 sager. Og som tidligere sagt ligger der i dette tal både fejlrettelser, dubletter og afviste sager.
Fejlrettelserne kommer ud med release 35.
De områder, hvor der i den kommende tid bliver rettet fejl er:
- Cura Hjælpemidler
- Frigivelse af rekvisitioner på hold
- Rettelse til migreringsscript
- Opfølgningsopgaver på indkøb
- Oprette rekvisitioner fra lokallager
- Ekstern kommunikation
- Send ekstern kommunikation, samtykke
- Fejl ved uafsluttet dokumentation
- Observationer i korrespondance – medtagelse af dato
- Medicin
- FMK – notifikationer
- Magtanvendelse
- Tilføjet navn og cpr på borgeren ved udsøgningen af magtanvendelse i brugerkontekst
- Elasticsearch i integrationsplatformen
- Hold:
- Holdydelser flere gange
- Valg af slutdato samme måned
- Bookinger overføres ikke til Outlook
- Stamdata
- SEI integration spammer SEI service
- Revionslogs – fejl, oversættelse af tekniske betegnelser, optimeringer
- Observationer – håndtering af valglister, beregning, trinvise
- Fejlsamlinger
- Opgaveoverblik – svartider, fejlagtige visninger, hængende opgave, navngivning
- Flytning af opgaver – valg af brugere, rolle, organisation, hængende opgaver
- Breve – flettefelter, status, afgørelsesbreve, håndterer af visse karakterer, breve til værger
- Kombit – STS-indexser, integration til SAPA
- Indberetning til DST
- Cura Dialog
- Konfigurations-validering
Du kan altid se referatet og optagelsen af Afklarings- og demomødet på Cura Learning under punktet Øvrige.