I den kommende tid vil I opleve en ny og forbedret version af vores supportportal. I bliver løbende opgraderet til den nye portal henover den næste måned.
I bliver kontaktet af Systematic med besked om, hvornår I skal opgraderes.
Den nye portal indeholder en række forbedringer, som gør jeres brugeroplevelse bedre. Vi har blandt andet gjort det lettere at få de obligatoriske oplysninger udfyldt på en nem og overskuelig måde. Skabelonen fylder ikke længere i beskrivelsesfeltet, så kommunikationen frem og tilbage mellem os og jer bliver langt mere overskuelig fremover.
Vi håber, at I tager godt imod dette initiativ. Hvis I vil blive klogere på ændringerne, og hvordan I skal bruge den opdaterede supportportal, henviser vi til vejledningen ”Den nye version af supportportalen – Den Gode Sagsrapportering” på Curaudrulning og videoen ”Den nye version af supportportalen” på Curalearning under punktet Hjælpevideoer.
I vejledningen finder du det nye link til supportportalen. Linket skal dog først bruges, når I er blevet opgraderet.