Vi har nu åbnet for bookning af tider til release 45.
Du vil opdage, at det ser anderledes ud end normalt, når du skal booke jeres produktionsmiljø. Vi har åbnet for flere tider på de enkelte dage, så du nu skal vælge timeslot, når du vælger miljø.
Ellers foregår det præcis, som det plejer – du skal blot huske at få booket hvert miljø, der står under din kommune. Naturligvis skal du kun booke én gang for produktionsmiljøet..
Du finder vores booking-modul på denne side på Curaudrulning: https://curaudrulning.dk/book-opgradering/
Vi håber, at alle vil få booket inden den 18. februar. Kunder, der ikke har booket en tid eller kontaktet os senest denne dato, bliver tildelt en tid af Systematic og modtager en bekræftelse på denne på mail.
Servicebrev og webinarer
Servicebrevet kommer senest torsdag den 20. februar.
1. servicebrevswebinar er den tirsdag 4. marts klokken 10-11.
2. servicebrevswebinar er den onsdag 9. april klokken 13-14.
Du kan tilmelde dig begge på vores kursusside.
Postkassen, hvor du kan stille spørgsmål til servicebrevet, åbner den 20. februar, og spørgsmål, som du ønsker besvaret på 1. servicebrevswebinar skal være sendt ind senest fredag den 28. februar klokken 12.
Spørgsmål til 2. servicebrevswebinar skal sendes inden mandag den 7. april klokken 12. Du finder mailadressen i servicebrevet.
Sådan booker du
Er du i tvivl om, hvordan vores bookning af tider til opgradering virker, kan du læse mere herunder:
I den første dropdown vælger du dit kundenavn. I næste dropdown kan du nu se en liste med jeres miljøer. Hvert af disse skal udfyldes ét ad gangen. Husk, at alle miljøer på listen skal bookes.
På næste side skal vi bare have dine kontaktinformationer og information om, du vil have CuraPlan-msi.filen inden opgraderingen.
Bekræftelsesmails
Umiddelbart efter hver bookning får du en bekræftelsesmail fra bookingsystemet på, at du har booket tiden korrekt. Vi har foretaget nogle ændringer, som gerne skulle betyde, at mailen ikke længere lander i din spamfolder.
Senere får du også de mails, som du er vant til i forbindelse med opgradering, herunder også en service request med sagsnummer og oversigt over dine bookinger på tværs af miljøer. Hav gerne lidt tålmodighed omkring disse mails, da vi opretter og udsender dem samlet, når alle har booket.
Har du problemer med selve bookningen eller modtager du ikke bekræftelsesmails, kan du også række ud til din Service Manager eller Stina Christiansen på scn@systematic.com.