Vi har nu åbnet for bookning af tider til release 46.
Vi fortsætter med modellen, hvor du kan booke forskellige tidspunkter på dagen til produktionsmiljøet. Så du skal være opmærksom på at vælge timeslot, når du vælger miljø.

Ellers foregår det præcis, som det plejer – du skal blot huske at få booket hvert miljø, der står under din kommune. Naturligvis skal du kun booke én gang for produktionsmiljøet..
Du finder vores booking-modul på denne side på Curaudrulning: https://curaudrulning.dk/book-opgradering/
Vi håber, at alle vil få booket inden den 4. juni. Kunder, der ikke har booket en tid eller kontaktet os senest denne dato, bliver tildelt en tid af Systematic og modtager en bekræftelse på denne på mail.
Servicebrev og webinarer
Servicebrevet kommer senest onsdag den 16. juli.
1. servicebrevswebinar er den tirsdag 5. august klokken 13-14.
2. servicebrevswebinar er den torsdag 4. september klokken 10-11.
Du kan tilmelde dig begge på vores kursusside.
Postkassen, hvor du kan stille spørgsmål til servicebrevet, åbner den 16. juli, og spørgsmål, som du ønsker besvaret på 1. servicebrevswebinar skal være sendt ind senest den 1. august klokken 12.
Spørgsmål til 2. servicebrevswebinar skal sendes inden den 1. september klokken 12. Du finder mailadressen i servicebrevet.
Sådan booker du
Er du i tvivl om, hvordan vores bookning af tider til opgradering virker, kan du læse mere herunder:
I den første dropdown vælger du dit kundenavn. I næste dropdown kan du nu se en liste med jeres miljøer. Hvert af disse skal udfyldes ét ad gangen. Husk, at alle miljøer på listen skal bookes.
På næste side skal vi bare have dine kontaktinformationer og information om, du vil have CuraPlan-msi.filen inden opgraderingen.
Bekræftelsesmails
Umiddelbart efter hver bookning får du en bekræftelsesmail fra bookingsystemet på, at du har booket tiden korrekt.
Senere får du også de mails, som du er vant til i forbindelse med opgradering, herunder også en service request med sagsnummer og oversigt over dine bookinger på tværs af miljøer. Hav gerne lidt tålmodighed omkring disse mails, da vi opretter og udsender dem samlet, når alle har booket.
Har du problemer med selve bookningen eller modtager du ikke bekræftelsesmails, kan du også række ud til din Service Manager eller Stina Christiansen på scn@systematic.com.