Overvældende feedback på brugerundersøgelsen

– Vores brugerundersøgelse sluttede inden sommerferien, og vi vil gerne sige mange tak til alle de kommuner, der sendte vores link videre til deres brugere, så vi fik overvældende mange tilbagemeldinger og kommentarer til deres brug af Columna Cura, siger Tina Rasmussen fra Systematics Product Management-afdeling.

Hver deltagende kommune har modtaget resultaterne fra deres brugere. Internt har vi delt feedbacken med udviklerne, så de kan bruge den til at forbedre systemet.

26 kommuner og 2366 brugere deltog i brugerundersøgelsen. Som billedet herunder viser, så er SOSU-hjælperen/assistenten de mest tilfredse brugere, og tilfredsheden med Columna Cura stiger, jo længere de har arbejdet med det. Tabletbrugerne er samtidig de mest tilfredse.

Her er de 11 spørgsmål, brugerne svarede på, rangeret efter hvor positivt et svar, de gav.

 – Vi er overraskede over, hvor mange der har deltaget – og blæst bagover af de mange kommentarer, vi har fået. Dem er vi nu i gang med at gruppere og begynder med at se på, hvad vi kan tage med af learnings og hvad der skal på en fremtidig todo-liste. Det første vi vil kigge på, er forbedringer af vores fejlmeddelelser, siger Christina Zakrisson, Product Manager.