Status på kvalitetsinitiativer

Der bliver i de kommende uger skruet endnu mere op for at rette de indmeldte fejl. Flere af jer har allerede haft en Systematic-medarbejder i røret for at uddybe en indmeldt sag.

De fleste af de fejl, vi skrev om i sidste status, er blevet løst. Enkelte mangler stadig lidt afklaring, og andre er lige nu i test. Indtil nu er der lukket 642 sager siden uge 3. Det handler om fejlrettelser, dubletter og afviste sager.
Fejlrettelserne kommer ud med release 35, som kommer til sommer.

Opdatering af skabeloner
Vi har samtidig kigget på de skabeloner, I melder fejl ind efter i Cherwell og forsøgt at gøre det endnu tydeligere for jer, hvad vi har brug for fra jer, når I melder en fejl ind. Vi arbejder også på en vejledning til indmeldings-processen, som vi håber at kunne give jer snarest.

Beskyttelse af personoplysninger
Systematic har stort fokus på beskyttelse af personoplysninger. For at højne sikkerheden har vi på Cherwell-supportportalen tilføjet en funktion under beskrivelsesfeltet, hvor alle filer/sager indeholdende personoplysninger skal tilføjes. I skal fremover anvende denne funktion ved sager, der indeholder sensitive data som personoplysninger. Personoplysninger indlæst på anden vis vil blive slettet.

Disse grupper af fejlrettelser/forbedringer arbejder vi med lige nu​:

  • Holdaftaler
    • Status, booking og aflysning
  • Aftaleoverblik
    • Performance
  • Overbooking af ydelse
    • Ikke muligt længere
  • Flytning af opgaver                                
    • Valg af brugere, rolle, organisation, hængende opgaver
  • Opgaveoverblik                                      
    • Svartider, fejlagtige visninger, hængende opgave, navngivning
  • Medarbejderstamdata                        
    • Æøå, søgning, overførsel, usynlige organisationer, status
  • Observationer                                         
    • Søgning, visning, opgaver, afslutning, oprettelse, ensretning app/web
  • Dynamic Template                                
    • Flettefelter, status, afgørelsesbreve
  • Cura Dialog
    • iOS og CuraPlan
  • Integration til DST
    • Kvittering ved genbestilling samt forbedringer til interne logs
  • Ydelser og forløb
    • Diverse valideringsfejl
  • Synkronisering af ydelser på app
    • Robusthed ift ydelseskoder med mellemrum
  • Sager og henvendelser
    • Ændring af henvendelsesårsag på opfølgning, sikkerhed på red. af observationer
  • Bolig/plads
    • Problemer med adresser i breve for løbende aflastning
  • Delmålsobservationer
    • Visning af observationer ældre end 30 dage på App

Du kan altid se referatet og optagelsen af Afklarings- og demomødet på Cura Learning under punktet Øvrige.