Status på kvalitetsinitiativer uge 18

Afklarings- og demomødet mandag den 3. maj 2021 sluttede med en gennemgang af de igangværende rettelser.
Siden vi satte fuld skrue på fejlrettelserne i uge 3, er der blevet lukket 1179 sager. Og som tidligere sagt ligger der i dette tal både fejlrettelser, dubletter og afviste sager.

Fejlrettelserne kommer ud med release 35.

De områder, hvor der i den kommende tid bliver rettet fejl er:

  • Cura Hjælpemidler​
    • Frigivelse af rekvisitioner på hold​
    • Rettelse til migreringsscript​
    • Opfølgningsopgaver på indkøb​
    • Oprette rekvisitioner fra lokallager​
  • Ekstern kommunikation​
    • Send ekstern kommunikation, samtykke​
    • Fejl ved uafsluttet dokumentation​
    • Observationer i korrespondance – medtagelse af dato​
  • Medicin​
    • FMK – notifikationer  ​
  • Magtanvendelse​
    • Tilføjet navn og cpr på borgeren ved udsøgningen af magtanvendelse i brugerkontekst​
  • Elasticsearch i integrationsplatformen​
  • Hold:
    • Holdydelser flere gange
    • Valg af slutdato samme måned
  • Bookinger overføres ikke til Outlook
  • Stamdata
  • SEI integration spammer SEI service​
  • Revionslogs – fejl, oversættelse af tekniske betegnelser, optimeringer​
  • Observationer – håndtering af valglister, beregning, trinvise ​
  • Fejlsamlinger​
    • Opgaveoverblik – svartider, fejlagtige visninger, hængende opgave, navngivning​
    • Flytning af opgaver – valg af brugere, rolle, organisation, hængende opgaver​
    • Breve – flettefelter, status, afgørelsesbreve, håndterer af visse karakterer, breve til værger
  • Kombit – STS-indexser, integration til SAPA​
  • Indberetning til DST​
  • Cura Dialog​
  • Konfigurations-validering

Du kan altid se referatet og optagelsen af Afklarings- og demomødet på Cura Learning under punktet Øvrige.