Oplever du en CuraPlan-fejl?

Når du oplever en fejl med CuraPlan, skal du sende fejlen ind til Systematics support. Men du skal huske, at fejlen skal sendes ind via en anden skabelon end den, du bruger til andre Cura-fejl.

Selve skabelonen for en CuraPlan-supportsag ligger på Cherwell. Via forsiden går du ind i Vejledninger og finder skabelonen, der ligger sammen med blandt andet vejledningerne til Service Request og ændringsønsker.

Du kan med fordel læse “Vejledning til visninger, historik og besøgsinformation”, som ligger på Curaudrulning under 4. Undervisning / 3. CuraPlan / Mappen “CuraPlan hjælpeark”.
Den giver et godt indblik i, hvordan du læser og forstår historik i CuraPlan, samt hvilken opsætning der er relevant for bedre at kunne gennemskue, hvilke handlinger der er foretaget i CuraPlan.

Se også, hvordan du bedst melder en sag ind, og hvad vi har brug for fra dig på Curaudrulning / 6. Generelt / 3. Vejledninger / Punktet Cherwell /Filen Den Gode Sagsrapportering