Bookning og servicebrev på release 41

Vi har nu åbnet for bookning af tider til release 41. Du finder vores booking-modul på denne side på Curaudrulning: https://curaudrulning.dk/book-opgradering/

Husk at booke for alle miljøer!

Vi håber, at alle vil få booket inden den 1. oktober. Kunder, der ikke har booket en tid eller kontaktet os senest denne dato, bliver tildelt en tid af Systematic og modtager en bekræftelse på denne på mail.

Servicebrev og webinarer

Servicebrevet kommer senest mandag den 23. oktober, og du kan allerede nu melde dig til Servicebrevswebinarerne på vores kursusside.
(Tryk eventuelt på knappen Load more, hvis du ikke kan se servicebrevswebinarerne for release 41)

Brug for hjælp til bookning?

Er du i tvivl om, hvordan vores bookning af tider til opgradering virker, kan du læse mere herunder:

I den første dropdown vælger du dit kundenavn. I næste dropdown kan du nu se en liste med jeres miljøer. Hvert af disse skal udfyldes ét ad gangen. Husk, at alle miljøer på listen skal bookes.  
På næste side skal vi bare have dine kontaktinformationer og information om, du vil have filer inden opgraderingen.

Bekræftelsesmails

Umiddelbart efter hver bookning får du en bekræftelsesmail fra bookingsystemet på, at du har booket tiden korrekt. Vi har foretaget nogle ændringer, som gerne skulle betyde, at mailen ikke længere lander i din spamfolder. Modtager du ikke bekræftelsesmailen, må du derfor gerne kontakte os på scn@systematic.com.

Senere får du også de mails, som du er vant til i forbindelse med opgradering, herunder også en service request med sagsnummer og oversigt over dine bookinger på tværs af miljøer. Hav gerne lidt tålmodighed omkring disse mails, da vi opretter og udsender dem samlet, når alle har booket. 

Har du problemer med selve bookningen, kan du også række ud til din Service Manager eller Stina Christiansen på scn@systematic.com.