Nyt, forbedret telefonsystem i Service Desk

Når du ringer til Systematics Service Desk fra på mandag den 4. september, vil du opleve et nyt og forbedret telefonsystem.

Det nye system betyder en opdateret velkomst-besked og nye call-flows, som giver jer som Cura-brugere en bedre oplevelse, når I ringer til os.

Hurtig information

Du ringer selvfølgelig på samme telefonnummer som før, men fremover får du information om eventuelle kritiske fejl eller forstyrrelser som en del af call-flowet, så du med det samme får at vide, hvis vi har større fejl eller problemer.
Ringer du om en eksisterende sag, får du mulighed for at indtaste Cherwell-ID’et på sagen. Det betyder, at vores Service Desk automatisk får din sag op på skærmen og kan hermed give dig en mere effektiv betjening.

Bliv ringet op

Hvis der er travlt på telefonerne, kan du vælge at blive ringet op af den næste ledige medarbejder, så du ikke behøver at sidde med telefonrøret i hånden. Du beholder naturligvis din plads i køen.

Vi får generelt en masse spændende muligheder med det nye system. En af de store fordele er også, at vi kan aktivere flere medarbejdere, hvis vi oplever kø på telefonerne.

Når det nye system går live den 4. september, vil der være et kort servicevindue fra klokken 10, hvor vi ikke kan tage vores sædvanlige supportnumre. I den periode kan du kontakte Service Desk ved at ringe på 20 97 24 30. Dette nummer vil også stå på supportportalen.

Vi håber, at I også vil opleve, at det nye system giver jer en effektiv kommunikation og nogle nye fordele.